Bezorging en levertijd
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Ontvang ik een track & trace code?
- Met welke transporteur wordt mijn bestelling verzonden?
- Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
- Kan ik mijn bestelling ophalen?
- Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben?
- Wat zijn de bezorgkosten?
1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer u op werkdagen vóór 13.00 uur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. De levertijd bedraagt één à twee werkdagen. Er zijn uiteraard uitzonderingen, zoals feestdagen. Mochten wij niet kunnen leveren binnen de genoemde periode, dan laten wij u dat tijdig weten.
2. Ontvang ik een track & trace code?
Ja, u ontvangt een track & trace code per mail.
3. Met welke transporteur wordt mijn bestelling verzonden?
Wij werken met PostNL voor alle kleinere verzendingen. Grote orders (trainers en pallets) worden verzonden via onze logistieke partner BKS logistieke dienstverlening BV.
Voor informatie en de contactgegevens van BKS logistieke dienstverlening BV , kijk op: https://www.bks.fm/
4. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
U kunt vanuit België bestellen. Wanneer u vanuit een ander land wilt bestellen dan verzoeken we u om eerst contact met ons op te nemen.
5. Kan ik mijn bestelling ophalen?
U kunt een bestelling bij ons ophalen op afspraak. Wij verzoeken u vooraf contact met ons op te nemen.
U kunt per e-mail of telefoon (+31 75 64 00 961) contact met ons opnemen. Wij plannen dan samen met u een afhaalmoment in. De afhaallocatie bevindt zich op het volgende adres:
Inpakomed BV
Industrieweg 13a
1566 JN Assendelft
In de checkout kunt u ook een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt selecteren.
6. Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben?
Wanneer u niet thuis bent, zal PostNL een bericht achterlaten en de volgende werkdag een nieuwe afleverpoging doen.
De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 8,29 inclusief btw. Bij bestellingen boven € 60 (incl. btw) worden géén verzendkosten in rekening gebracht.